onliner (s) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
demam !
err , tiga hari dah selsema ni . macam nak demam . batuk sikit sikit dah ada . suka pulak aku kan ? makan ubat aku malas macam mana nak sihat . haha .. kisah pulak aku ? pergi klinik ? urm , tak nak lahh . sakit sikit je . tak nak manja sangat . sakit sikit jee pergi klinik , haha :p okay , harini demam . badan rasa macam panas . err , sejuk gila nak mandi kena angin semua . err , meggigil satu badan . haih ! selsema makin teruk pulak kann . nak buat apa apa kena ada sapu tangan . err , rimass ! dalam sakit sakit ni aku rajin pulak pergi sekolah kan . okay , pelik . urm , ada sebab datang sekolah okay . exam dah habis paper semua dah dapat result pun dah tahu . datang sekolah lepak dengan F4 lah kann . kalau tak datang sekolah memang tak dapat lepak dengan diorang . okay , gelak gelak dengan diorang dengan suare sengau aku ni . err ! suka pulak . arrgghh ! lepak lepak jugak , bf aku dok sibuk jawab exam kat dewan tuh aku pi lah intai intai dia kejap . haha ... rinduu dia ! kata nya , last jumpa harituh , haha .. tak kemana kata kata dia tuh . tapi lagi bagus , dapat jumpa dia . hee ... suka suka . okay , gedik kejapp . minggu depan start cuti sekolah boleh lah aku tido sampai ke tengahari . bukan main .. okay , dah lari dari topik ni aku rasa . urm , dia sibuk nak bawak aku pergi klinik risau sangat la dia tuhh . huhu .. sayang aku la kata kan . :p hm , malam susah gila nak tido dengan hidung tersumbat nya , tak dapat tido aku . err ! malam malam macam ni , tiba tiba rasa rinduu dekat dia . txt pun tak ni , busy study la tuh diaa . hm , rindu sangat walaupun baru berapa jam kena tinggal . :p dah , masa untuk tidur . rehat lah gilaa ! tak reti reti lagi aku ni . sakit tak hingat kang sibuk mengadu kat mak lah kat dia lahh . haih ! tidur tidur tidur , GOOD NIGHT (:


                              Amerizuan Adzian  : IMISSYOU ILOVEYOU <3

OLDER POST / NEWER POST