onliner (s) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
--
tak tahu nak cakap apa kali ni .
kenapa tiba tiba perasaan ni muncul ?
tak faham !
dia sayang aku , aku sayang dia .
aku percaya dia .
bila fikir fikir , perasaan takut tuh mncul balik .
kenapa ?
aku takut dia berubah tinggal kan aku tak sayang aku dah
dia dah janji tak akan tinggal kan aku ,
tapi .....
okay , serious aku tak paham kenapa .
mungkin aku dah dapat rasa yang dia dah berubah sedikit demi sedikit .
maybe dia tak perasan apa yang dia buat , tapi aku perasan .
dia cakap dia tak akan berubah , tapi ...
manusia kann , bila bila masa je boleh berubah .
air mata aku sering mengalir bila teringat kan dia .
dada aku sering sakit bila dia buat aku risau dan nampak dia dengan orang lain .
hm , apa yang aku takut kan sangat ni eyja ??
dia sayang kau dia tak akan tinggal kan kau lahh .
err , fikiran aku tak pernah berhenti fikir dia akan berubah dan tinggal kan aku .
hm , aku banyak sakit kan hati dia .
aku tak pernah nak jaga hati dia .
aku kuat tachng merajuk menangis , aku takut dia rimas dengan aku .
dia cepat penat bosan rimas letih semuanya .
hm , tak tahu nak buat apa dah .
kadang kadang dia buat aku sentap tapi aku still boleh sayang dia lagi .
sakit hati dia aku tak pernah nak kisah .
kejam kan aku ??
dia cuba untuk jaga perasaan aku , tapi aku ??
aku teruk gilaa kann ??
yee ! kau teruk eyja ! kau tak jaga hati dia !
aaarrrggghhh !
pening kepala air mata mengalir sakit dada :'(

You , i mintak maaf i banyak sakit kan hati you . i sayang you . i tak nak you berubah sikit pun .
ILOVEYOUSOMUCH ! :'(

OLDER POST / NEWER POST