onliner (s) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
Aku Ingin tahu
Saat kami berbaring di bawah bintang bintang ,
Kita tertanya tanya siapa diri kita sebenarnya ,
Aku ingin tahu apa yang kau lihat pada diriku ,
Adakah hanya luaran atau sesuatu dari dalam diriku .

Usaplah jari jemarimu pada rambutku , 
Tunjukkan padaku bahawa kau benar benar peduli , 
Hari demi hari , dan selamanya ,
Ketika aku dan kau tidak mempunyai ketakutan .


Saat kau kata kan kau mencintaiku ,
Saat itulah aku memberikan kunci ,
Untuk hati , jiwa dan fikiranku ,
Aku senang untuk tahu bahawa kau milikku .

Aku mahu bertahan selamanya ,
Untuk kita akan selalu bersama ,
Merasa sakit atau kemanisan bersama ,
Aku ingin kau selalu berada dekat denganku .


Kerana aku milikmu , selamanya itu pasti ,
Aku milikmu untuk selama lamanya ,
Janji dipatri bahawa setiap kata kataku dengan sesungguhnya .


Amerizuan Adzian Eyja Aziz

 



OLDER POST / NEWER POST