onliner (s) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
Hanya Denganmu :')

Di saat apa yang aku rasakan saat ini,
Hanya lah kata setia dalam hatiku,
Di saat apa yang aku inginkan saat ini,
Hanyalah bersanding dengan mu seorang,
Di saat aku sendiri melawan hari hari aku,

Hanyalah rasa rindu aku kepada mu,
Apakah kau merasakan apa yang aku rasakan,
Apakah kau menginginkan apa yang aku inginkan,
Dengarlah kata hati aku ini untuk mu,


Jangan lah kau berfikir untuk meninggalkan aku,
Kerana dalam benak aku tak pernah sedikit pun terfikir untuk meninggalkan mu,
Selama nafas ini masih berhembus,
Dan Tuhan masih memberikan kesempatan pada diriku,
Untuk menjaga mu,
Menyayangi mu,
Mencintaimu
Dan membahagiakanmu,
Sampai akhirnya Tuhan mengambil aku untuk selamanya.
Hanya Denganmu




OLDER POST / NEWER POST