onliner (s) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
2012 :')
Heyy , sumpah lama gila tak updated blog . Aku busy study tuisyen homework macam macam lahh . Okay , tahun 2012 aku calon spm . Err , cuak gilaa . Bila masuk tahun 2012 ni macam macam aku alami . Pahit manis hidup aku dalam tahun 2011 sukar untuk aku lupa kan . Now , aku mula kan hidup baru aku dengan buku family  tersayang kawan kawan and tak lupa dengan bf aku . Okay , cerita pasal bf . '' Amerizuan Adzian <3 Eyja Aziz , Happy 4 Months . Congrats ! '' Hahaha ... Macam macam dugaan yang aku hadapi bila dengan dia . Setiap hubungan tak sah kalau tak gaduh right ? Macam aku dengan si tinggi ni . Tapi kitorang '' jarang '' gaduh . Haha , poyo lahh . Gaduh gaduh manja manja tu ada lah . Kan biyy ? Sayang kau gilaa babee ! Sekarang Amerizuan ni dah tak macam dulu lagi . Jarang ada dengan aku . Dia busy kerja sampai tak ada masa dengan aku . Hmm , agak kecewa dengan dia :'( Tapi tak apa , still sayang dia sampai bila bila :') Opppss , lari tajuk . Hee ... Ehh , nak tahu . Tak pernah pernah pegang jawatan dalam kelas . Now , aku jadi bendahari untuk kelas 5 Akaun . Wooo , memang mencabar bagi aku . Tu lah siapa yang gatal sangat nak jadi bendahari . Haha , ada markah tuh :p Macam macam kawan aku panggil aku . Tak apa , sabar . Kisah pulak aku kann ? Lagi , aku jadi setiausaha untuk kelab kesenian dan kebudayaan . Haha , siapa tahu aku jadi setiausaha untuk kelab tuh mesti ggelak gila gila punya . And tanya '' Ja , kau pandai menari ke ? Pandai nyanyi ke ? '' Haha , korang tak tengok lagi aku menari semua tuh . Haha . Okay , dah stop gelak kan aku k . Aku terasa janggal dengan F4 tahun ni . Sebab apa ? Diorang bertiga jadi pengawas , aku just murid biasa jee . Tak apa , aku sabar . Aku still boleh hidup . Serious , memang lain bila dengan diorang . Lupa kann , aku tetap sayang diorang . Apa lagi aku nak cerita ni , tak ada dohh . Haha , tunggu sebulan lagi baru aku updated lagi k :p Iloveyou , muah muah :*

OLDER POST / NEWER POST